מטבח, כיריים, בית,

הצעד החכם בבחירת כיריים אינדוקציה

המבחר המבלבל של סוגי הכיריים השונים גורם לנו להגיע להחלטות שגויות בעת בחירת כיריים לביתנו. לכן חשוב להתאים את צרכינו האישיים לסוג הכיריים אינדוקציה  שאנו צריכים, כך נוכל גם לחסוך כסף רב וגם לקבל כיריים שמתאימים לצרכים שלנו.

מהם הכיריים אינדוקציה?

כיריים אינדוקציה הם למעשה החלק בתנור שבא במגע עם האש ומחמם את הסיר או המחבת על הגז. ללא כיריים לא ניתן לחמם או לבשל אוכל על תנור הגז. בשנים האחרונות ניתן לראות כמה סוגים שונים של כיריים לצד הכיריים הקלאסיות שאנו מכירים. אך עדיין ברוב הבתים הרגילים נמצא כיריים מגז, מאחר שרוב הבתים הישנים מחוברים לבלון הגז.

לשם מה אנו צריכים כיריים אינדוקציה?

כיריים אינדוקציה הם חלק בלתי נפרד מהגז, ללא כיריים לא ניתן לבשל על הגז. ישנם כמה סוגי כיריים אך העיקריות הן כיריים גז אותם נמצא בכל בית. לכל סוג כיריים יש יתרונות וחסרונות משלו, לכן חשוב לדעת איזה סוג כיריים אנו מחפשים כיריים מגז הקלאסיות בהן ניתן לשלוט על עוצמת האש או כיריים חשמליות אשר אין בהם אש. ברוב הבתים הרגילים נמצא עדיין את הכיריים הקלאסיות על גז, מכיוון שרוב הבתים הישנים מחוברים עדיין  לבלוני גז. אך בבתים חדישים יותר נוכל למצוא במיוחד במטבחים המודרניים כיריים אינדוקציה או  חשמליות.

כיריים חשמליים, כיריים שחורות, מטבח
כיריים משתלבות בעיצוב המטבח

אילו סוגי כיריים קיימים?

ישנם לא מעט סוגי כיריים בשוק אשר כוללים 3 סוגים עיקריים:

כיריים גז- מדובר על הכיריים הקלאסית בהן לנו השליטה על עוצמת האש וחום הבישול, כאשר ישנה אש גדולה לחימום מהיר או אש קטנה לחימום יסודי יותר. בסוג זה פיזור האש לא אחיד והאש חשופה.

כיריים חשמליות- מדובר על כיריים בטוחות יותר מכיריים גז, פיזור החום בהם הוא אחיד והן מופעלות על חשמל ולא על גז כמו הכיריים הקלאסיות. כך שאנו לא חשופים לאש כמו בכיריים על גז, שיכולה להתפתח לשריפה.

כיריים אינדוקציה- כיריים אשר פועלות על גלים אלקטרומגנטיים, כלומר הם מחממות רק שהן באות במגע עם סיר או מחבת אשר מותאמים אליהן. כלומר מדובר על כיריים חדישות אשר מותאמות למטבח המודרני.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *