נינטנדו

כך תבחרו את קונסולת המשחק הבאה שלכם, אלה היתרונות והחסרונות

קונסולת משחק יכולה לרתק ילדים, בני נוער ומבוגרים, אבל איך בוחרים את זו שבאמת מתאימה לכם כשיש כל כך הרבה מוצרי גיימינג בשוק? יצאנו לבדוק

אקס בוקס ושלט לבן
עולם הגיימינג הוא עולם מרתק השואב אליו משתמשים מכל הגילאים במהירות יוצאת דופן.

אם אתם חיים עם חובבי מוצרי גיימינג, סביר להניח שאת רוב זמנם הפנוי הם מבלים מול קונסולת משחק. כיום כבר ידוע שמשחק בקונסולה הוא ממש לא תחביב תלוי גיל, ושכל אחד יכול להישאב אל העולם המרתק של גיימינג במהירות מדהימה. אבל איך בוחרים את זו שתעמוד בסלון שלכם? אספנו כמה טיפים מובילים.

מחיר וביצועים, או "מכירים את המועמדות"

את המבחר הרחב של קונסולות משחק ניתן לחלק לכמה קטגוריות, כאשר לרוב נהוג לעשות זאת בהתאם לסוג החברה. כיום, ישנן מספר יצרניות מובילות בשוק שרובכם ודאי מכירים. אנחנו מדברים כמובן על מיקרוסופט, סוני ונינטנדו. לכל אחת מהן מספר דגמים מובילים, שנבדלים במאפיינים כמו רזולוציה, קצב ריענון וזיכרון אחסון. אחרי שתבחנו את טווחי המחירים ואת הביצועים שכל דגם מפגין, תוכלו להחליט מה קטגוריית המחירים הרלוונטית בעבורכם. ייתכן שאתם מחפשים קונסולת משחק בסיסית, ויכול להיות שאתם לא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

נוחות השימוש

כשאומרים שעל טעם ועל ריח אין להתווכח, מתכוונים לשלטים. בשעה שחלק מהשחקנים טוענים שאין שלט נוח כמו זה של פלייסטיישן, ישנם גם כאלה שמעדיפים את השלטים של אקסבוקס. אם יש לכם העדפה ברורה לאחד מהם, היא יכולה כמובן להשפיע על הבחירה הסופית שלכם. אם לא, כדאי מאוד שתנסו אצל חברים או בחנויות כדי להימנע מהפתעות בהמשך.

וכמובן – המשחקים

אוהבים משחק מסוים? אתם חייבים לוודא שאתם רוכשים קונסולת משחק שתתמוך בו. למרות שישנם משחקים רבים שמיועדים לכל הקונסולות, ישנם גם כאלה שתוכלו למצוא בבלעדיות רק באחת מהן. הרצון למשוך גיימרים מוביל את החברות למאבקים על כל להיט חדש, מה שאומר שחשוב להישאר עם אצבע על הדופק לגבי המשחקים השונים. או פשוט להיות ערוכים לבצע ערבי משחק משותפים עם חברים שיש להם קונסולת משחק של יצרן אחר!

שלט אקס בוקס לבן
לכל אחד יש העדפה שונה וברורה בנוגע לסוג השלט המעניק לו חווית משחק נהדרת ונוחות מקסימלית.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *