מקרר 2 דלתות

מקררים מומלצים בשנת 2017: יש מה ללמוד

בשונה מימי העבר, ענף המקררים עבר מתיחת פנים פר אקסלנס.

המקרר היוו מאז ומעולם את חוד החנית של המכשירים החשמליים, שכן זהו המכשיר היחיד שגם בשנות השישים, גם בשנות השמונים וגם כיום – כל דייר ודיירת צריכים על מנת להתקיים, ולא משום החזקת מוצר מותרות. מקררים מומלצים הם אלו שאמצעי המותרות המותקנים עליהם מקלים מאד את השימוש בהם ויוצרים רף אמינות גבוה מול הלקוח.

הבעיה העיקרית במקררים מאז ומעולם – ויסות לא נכון של הקור

הצטברות קרח על אחורי המקרר ליד המנוע, קילקול מוצרי חלב וביצים עקב ספיגת טמפרטורה חמה מדי (בדרך כלל זה מעיד על מחסור בגז במקרר), ועוד – הייתה בעייתו של הלקוח מאז ומעולם. הלקוח, שהפעיל את המקרר באופן מכני באמצעות קירורו עם גלגלת המווסתת את הקור, לא באמת קיבל את התוצאה של מעשיו. סיבוב חוגה לטמפרטורה מסוימת במקרר ישן עלול להביא לטמפרטורה אחרת, לרוב חמה יותר, וזה יוצר תעתוע אצל הלקוח. על כן, מקרר מועדף הוא בראש ובראשונה מקרר 2 דלתות אשר מגיע בדגמים של מקררים דיגיטליים, בהם הקירור נעשה באמצעות כפתורים ומחשב. המחשב מציג את הטמפרטורה בכתב מחשב. ניתן לבחור אם להציג אותה במעלות צלזיוס או פרנהייט. במקרר דיגיטלי, בשונה ממקרר מכני, מה שתזינו במחשב זה מה שיתהווה בתוך המקרר.

מקרר מומלץ הוא מקרר הפוך

עוד עניין שכדאי מאד לדוש בו הוא העניין הפיזי: מה קורה כאשר ניגשים למקרר שיש בו גם מקפיא? ברוב הדגמים שיוצרו באזור שנות השמונים, המקרר היה החלק התחתון והמקפיא היה החלק העליון. מודל זה הנו לצנינים בעיני לא מעטים. הרי המקפיא הוא למעשה מזווה מזון. תפקידו לשמור מזון לטווח הארוך. היתרון הגדול בבחירה במקפיא ולא במקרר הוא שניתן לבטל תאריכי תפוגה, הלכה למעשה. מזון שהוכנס למקפיא כשהוא טרי ובעל תוקף, ייוותר טרי גם כשתאריך התפוגה שלו פג. כלומר, בחיי היום יום אדם אינו זקוק לגישה למקפיא, כי אם למקרר. החלק התחתון של המקרר, ששימש לרוב לאחסון פירות, ירקות ותבלינים מן הצומח, היווה אתגר לא קטן לדייר שנדרש להתכופף בכל על שביקש להגיע לשם. לכן, כיום מוצג לקהל הרחב מקרר הפוך. כל תכולת המקרר זמינה ללא התכופפות, ואילו המקפיא נמצא למטה. מקררים מומלצים כאלה משווקים בחלק ניכר מבתי האב עד היום.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *