אלקטרה סחר

הכירו את קבוצת אלקטרה סחר

קבוצת אלקטרה סחר הינה חברת הסחר המובילה בישראל זה שנים רבות בתחום מוצרי החשמל הביתיים.

רבים מכירים את המותג אלקטרה מתחום הספורט ומהיות החברה ספונסרית ראשית של קבוצת הכדורסל המובילה במדינה, מכבי תל אביב ובתי אב רבים אחרים צורכים את מותגי העל של החברה על בסיס יומי ובמשך כמה וכמה עשורים.

אלקטרה סחר נמנית על קבוצת אלקו והיא כאמור החברה המובילה והוותיקה בישראל בתחום של מוצרי חשמל לבית. החברה אמונה על הבאתם לארץ של מיטב המותגים והמוצרים המובילים בעולם בתחום מוצרי החשמל, כשהחברה שמה דגש על איכות קפדנית, אמינות בשוק ומחיר נגיש ומשתלם לכל בית בישראל.

כל מוצרי חטיבת אלקטרה אשר נמכרים לצרכן הישראלי ללא יוצא מין הכלל עוברים בדיקות מקיפות במכון תקנים הישראלי ויוצאים ממנו רק לאחר שעברו בדיקות אלו בהצלחה וזוכים לקבל את תו התקן הישראלי.

בנוסף על ההקפדה על איכות כל מוצר ומוצר היוצא מבית אלקטרה מקפידה החברה לבחור אך ורק במוצרים ידידותיים לסביבה וכאלה שיכולים להביא לחיסכון בצריכת החשמל אם משתמשים בהם על פי הוראות היצרן.

משפחת אלקטרה מביאה שנה אחרי שנה לצרכן הישראלי את המותגים המהימנים והאיכותיים ביותר בעולם אשר מביאים בזכות כך לארץ את מוצרי החשמל המתקדמים והמובילים ביותר בכל תחום.

אלקטה סחר

מוצרי החברה המשווקים הארץ

במשך שנים רבות מצליחה החברה לשמר את מעמדה בתחום מוצרי החשמל הביתיים וזאת בזכות מבחר ענק של מוצרים אשר עונים על הדרישות של כל בית בישראל.

מחפשים מוצר חשמלי כלשהוא?

תהיו בטוחים שחטיבת הסחר של אלקטרה מחזיקה בו ומשווקת אותו דרך מותגי העל בכל תחום.

בקטלוג המוצרים של החברה תוכלו למצוא מגוון ענק של מכשירי חשמל איכותיים מכל סוג החל מכל מוצרי הצריכה החשמליים הנדרשים למטבח כמו מקררים, מקפיאים, תנורים, מיקרוגלים, כיריים חשמליות, מדיחי כלים, מקררי יין ומכונות קפה ועוד, דרך מוצרים כמו קולטי אדים ומכשירים לניקיון הבית כמו מכונות כביסה, מייבשי כביסה, שואבי אבק ועד מסכי טלוויזיה מתקדמים ומכשירי חימום וקירור כמו מפזרי חום ורדיאטורים ועד מוצרי טיפוח אישי, מוצרים קטנים לבית ועוד.

כיריים

משפחת אלקטרה והצרכן הישראלי

מעבר להיותה חברה האמונה על הבאתם של מותגי החשמל המובילים בעולם, אפשר למצוא באלקטרה מגוון רחב של שירותים שהיא מספקת לצרכן ומעטפת כוללת של שירותים.

באתר החברה תמצאו גם טיפים לשימוש נכון במוצרי החשמל, שאלות ותשובות, רשימה של משווקים מורשים ואתרי סחר מורשים וכן כאלה שאינם מורשים על ידי החברה כך שתמיד תוכלו לדעת מהיכן מגיע המוצר שלכם והאם יהיה לכם שקט וביטחון בקנייה שלו כמו גם אפשרות להזמין טכנאי וליהנות מאחריות מקיפה על מגוון המוצרים.

בין המותגים המובילים המיוצגים על ידי חברת אלקטרה סחר אפשר לציים את כל מותגי הבית של אלקטרה ורשימת חברות מכובדת וביניהם חברת ‎סאוטר, חברת מילה, ווירלפול, פיליפס, ליבהר, דפני, היטאצ'י, ג'טפוינט, מייסטר, ביסל ועוד.

היכנסו לאתר הבית של החברה ולמדו עוד על אלקטרה, פועלה בישראל לאורך השנים, הישגיה וצוות האנשים האיכותיים המרכיבים אותה ומובילים את החברה להצלחה שנה אחר שנה.

באתר החברה ניתן לקבל שירות לקוחות למותגי אלקטרה.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *