אלקטרה , מזגן , קירור

מזגני אלקטרה: כך תמצאו את המזגן המתאים עבורכם

כך תאתרו מזגנים איכותיים מטעם מזגני אלטרה

מזגנים הם מוצרי בית שימושיים מאד אשר נדרשים לשימוש גם בחורף וגם בקיץ. בחורף הם מהוויפ פתרון חימום זול ובקיץ – פתרון קירור יקר ומדוגם. על מנת לאתר את המזגן המתאים ביותר לבית שלכם תצטרכו לדעת, בראש ובראשונה, אלו חדרים זקוקים למזגן על מנת שתוכלו לדעת כמה מזגנים יידרשו לאותו בית.

מיפוי המזגנים בבית

אם נוכחתם לדעת שאתם זקוקים ליותר ממזגן אחד, אתם תצטרכו מנוע שיש לו חיבור מרכזי לכמה מזגנים, בעוד שבמזגן בודד תצטרכו מנוע שמתאים למזגן היחיד. מיפוי המזגנים בבית וידיעת הכמות משפיעים על בחירת מנוע המזגן שלכם ועל ההחלטה אם הוא יהיה מרכזי או לא.

בחירת המזגן – סקירה על הנתונים הטכניים

כוח סוס – העוצמה של המזגן. רוב המזגנים הביתיים מגיעים עם עוצמה של 2.5 כ"ס
הספק חשמלי – צריכת החשמל של המזגן שלכם. במזגני אלקטרה ניתן להביא הביתה מזגן אשר צורך מעט חשמל ועדיין מספק ביצועים מעולים ללקוח.
ברירת מצבים – כמה מצבי חימום או קירור יש לכם? כמה עוצמות אוויר ניתן לכוון באמצעות שלט המזגן?
מגוון אפשרויות – המזגן יוכל לבצע פעולות כמו קירור, אוורור וחימום. קיימות פעולות נוספות כחלק מאפשרויות הפעלת המזגן שלכם.

קור , שלב ,עץ
מומלץ להשאיר את המזגן על 25 מעלות

מזגן נייד – מה זה, והאם כדאי?

מזגני אלקטרה מעדכנת את ציבור לקוחותיה על מזגן נייד. מזגן נייד הוא מזגן אשר לא מצריך חיבור לקיר, וניתן לשנע אותו ממקום לקום. למזגן צינור פליטה אשר נטחב דרך פיר חציבה בקיר. מזגן נייד בדרך כלל לא יהיה בשימוש קבוע בבית, אך מתאים יותר כאשר מאכלסים מקלטים או מחסנים ארעיים.

תקלות אפשריות במזגן

המזגן לא מחמם ולא מקרר, אך ניכר כי הוא פועל – חסר גז במזגן או נגמר לחלוטין. פנו לטכנאי למילוי.

אחד המזגנים שנקנה באותו יום, ובאותה שעה כמו האחרים לא עובד – ייתכן כי הוא חובר למנוע שונה מהאחרים ועל כן המנוע שלו נשחק ויש להחליף את המזגן. אם הוא מחובר למנוע מרכזי עם האחרים, ייתכן כי נגמר הגז. בדקו עם אותו דייר האם הוא השתמש במזגן יותר מאשר יתרת הדיירים על בסיס יומי. פנו אל אלקטרה מזגנים להזמנת טכנאי.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *