מכונת כביסה , בגדים, כביסה ,

בחירת מכונות כביסה והתאמתן לעבודה מסודרת בבית

כל הבוחר לעשות את הכביסה שלו בביתו-הוא חייב להצטייד במכונת כביסה מומלצת.

עשיית כביסה ביד היא עבודה קשה, לא תמיד שומרת על הבגדים ושמורה רק למתי מעט, בדרך כלל עקרים ועקרות בית וותיקים/ות שצברו ידע רב בתחום. גם הם מעידים כי מדובר בעבודה סיזיפית ביותר שמכונת כביסה מומלצת יכולה הייתה למנוע. גם למי שגר בדירה שכורה ובעל הבית לא הקצה לו מכונת כביסה הרבה יותר משתלם להחזיק מכונת כביסה מאשר להיות תלוי בשירותים חיצוניים כאלו ואחרים.

כיצד נהוג לבחור מכונות כביסה?

הכי טוב – פשוט להסתכל על המחירים. בשונה מהמון מכשירים אחרים, לא ניתן לשווק, בחנויות הגדולות והרציניות, מכונות כביסה לא תקניות. למותר לציין, באותו הקשר, שאין לקנות מכונת כביסה מצד ג' שאינו חנות של מוצרים חדשים, משום שאז אתם מסתכנים במכונת כביסה שיצאה מהתקן המעודכן. כמובן שאחרי בחירת מכונת הכביסה מומלצת יש להתנהל בצעדים מדויקים נוספים שמיד יפורטו, אשר יחסכו לכם הרבה מאד עוגמת נפש, בה נתקלנו בקרב לא מעט צרכנים ביתיים.

אל תוציאו את מכונת הכביסה מן האריזה

עשיית מעשה זה תבטל באחת את תעודת האחריות על מכונות כביסה שברשותכם. היחיד שרשאי לגעת באריזה הוא הטכנאי המורשה, וגם את זאת הוא חייב לעשות רק אחרי שבדק וחתם שהאריזה סגורה ומוכנה לתפעול שלו.

מכונות כביסה, כביסה , חנות כביסה
מכונת כביסה בבית יכולה לחסוך זמן ועגומת נפש

התקנת מכונות כביסה על ידי טכנאי מוסמך

מניסיוננו, טכנאים הנם קצרים בזמן, ובשל כך הם עלולים לתת לכם שירות לא יסודי, על אף כי הוא נחשב לבטוח וחוקי. לדוגמה: באריזה יש רק צינור קצר בגובה 1.5 מטר בדיעבד, זה לא חשוב, כי רובנו מכירים שבשביל מכונת כביסה צריך לרתך צינור מתכת אלחלד, או צינור ברזל או בטון – לאדמה, ומשם לביוב. היות והצינור-כביסה נמצא בתוך צינור קשיח זה, לא אמור לקרות כלום. הבעיה שבדירות שכורות רבות אין צינור קשיח ואז יש להשתמש בכיור המטבח או המקלחת כמקום הביוב של המכונה. הטכנאי, ברוב המקרים, יגיד לכם שהצינור הקצר מספיק, ובכל פעם שאתם עושים כביסה, תמתחו אותו לחור הכיור. מבחינת החוק – זה חוקי, אך מבחינתכם זה כמובן גזירה של ממש. מה שעושים במקרה כזה, מצטיידים בצינור עבור מכונות כביסה, בתוספת מהדק חצי עגול. קוראים שוב לטכנאי על מנת שיאריך את הצינור ויהדק סביב ברז הכיור. אמנם זה יגדיל את התנגדות זרימת המים אך יקל עליכם בהרבה בעשותכם כביסה.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *