מקרר מומלץ

מקרר מומלץ – קנייה לטווח ארוך

כל אחד מאתנו חולם על הבית המושלם, עם העיצוב הכי מקורי שאין לאף אחד.

ניכר כי בימינו נושא עיצוב הבית בהחלט "משתלט" עלינו עד כדי כך שאיננו בודקים את יעילות המוצר אלא את יופיו. מרבית האנשים מייחסים חשיבות רבה למראה של ביתם ודואגים לרכוש מוצרים לבית המיוצרים בקווי עיצוב ססגוניים ויפים, אותם מוצרים מעניקים לבית את המראה שכה חולמים ורוצים.

אחד המוצרים הבולטים בבית אשר נבחר יותר ויותר עם השנים בגלל יופיו ושילובו הינו מקרר מומלץ. אין כל ספק שיופי זה בהחלט פרט חשוב שעליו לא נוותר אך האם זה שווה את המאמץ בתיקון המוצר?
במאמר זה נעסוק בבחירת מקרר מומלץ ביותר עבורכם, כיצד בוחרים, השוואה בין חברות והמלצות חשובות.

כיצד בוחרים את המקרר המומלץ?


דיברנו כבר על כל נושא העיצוב ולכן נמשיך, בעת בחירת מקרר מומלץ והטוב ביותר עבורכם חשוב לא רק להסתכל על המראה החיצוני אלא גם על המראה הפנימי. גודלו של המקרר מבפנים הינו אחד מהפריטים החשובים ביותר. מקרר יכול להראות גדול מבחוץ אך מבפנים מקום האחסון קטן והנגישות אל המוצרים קשה ומכבידה ולכן חשוב לבדוק זאת היטב טרם הקנייה. בחירת המקרר זה דבר אשר גם נחשב תלותי בגודל המשפחה כלומר משפחה גדולה בוודאי תצרוך מקרר גדול, בעל מדפים רבים, לעומת אדם שמחפש מקרר לחדר ואז יש צורך לבחור מקרר קומפקטי.
דבר נוסף שחשוב לעשות בעת בחירת המוצר הינו לבדוק את האחריות של המקרר, כמובן שהעדיפות תהיה למקרר בעל אחריות לטווח ארוך יותר. כמו כן חשוב לבדוק מאיזו חברה המקרר והאם קיימים חלקי חילוף שלו בארץ! שלא יווצר מצב שחלקים מסוימים מהמקרר יהרסו ולא יהיה ניתן לתקן אותם ולהחליף אותם במוצרים אחרים תקינים.

טיפ עבור קניית המקרר המומלץ

כיום,על פי המלצת טכנאים, עדיף לקנות מקרר פשוט כד כמה שניתן,מקרר מכני עם כמה שפחות רכיבים אלקטרונים, זאת בכדי למנוע תקלות בהמשך והשקעת זמן ומאמץ בתיקון המוצר, ומרבית הסיכויים שמקרר זה ישמש אותכם את השימוש המלא וההכרחי שהנכם צריכים להפיק ממנו.

איזו חברה מספקת את המקרר המומלץ והטוב ביותר?


על פי מחקרים, סקרים וחוות דעות בדגש של טכנאים להלן מדינות הייצור המומלצות עבור מקרר מומלץ: ארה"ב, דרום קוריאה, גרמניה
המדינות הלא מומלצות: ראשית-טורקיה! שימו לב לכך היטב. לאחר מכן סין, טיוואן, אינדונזיה(מדינות אסייתיות).

להלן חברות המקררים המובילות בדירוג על פי סדר מקומן בשוק:

LG, אמנה, שארפ, אמקור, סמסונג, תדיראן
LG זוכה בתואר החברה המובילה בארץ עם כמה דגמים של מקרר מומלץ, כמו כן גם שאר החברות המצוינות הינן בטופ המובילים. כעת עם המידע שברשותכם זה הזמן לצאת ולבדוק איזה מקרר הינו המומלץ עבורכם-ללא פשרות ועם אחריות ארוכת שנים.

תוכלו גם למצוא מקררים במבצעים מיוחדים לפסח

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *