מקרר 2 דלתות

מקרר 2 דלתות: כך תמצאו אותם במחיר נגיש

מציאת מקרר 2 דלתות נשמעת כמו משימה מסובכת, אך למעשה ישנם מספר צעדי זהירות שאם תנקטו בהם תוכלו לדעת האם המחיר שמוצע לכם הוא אכן שוויו של המקרר או שמא מדובר בבלוף.

במילים אחרות, בעזרת הטיפים שלנו אתם תדעו כמה המקרר שמולכם שווה, ותוכלו להסיק אם כדאי או לא כדאי שהוא יהיה חלק מאסופת מוצרי המטבח שלכם.

איכות הקומפרסור

הקומפרסור הוא המנוע של המקרר. יש לבדוק כמה כוח סוס יש לו, מה ההספק החשמלי שלו, והאם הוא מסוגל לגרום למקרר 2 דלתות לעבוד זמן רב בלי עבודה (כלומר מבלי שהוא עושה רעש לזמן ארוך). ככל שהמקרר מכיל קומפרסור השואף יותר לנתונים הללו, סימן שהוא עוצמתי ואיכותי יותר, ועל כן יעלה את שוויו של המקרר שלכם. יצוין כי עשיית טעות עם הקומפרסור ורכישת מקרר עם חלק זה במצב דפוק, היא רכישה שלא ניתן להתגבר עליה אלא בפרסום מודעת מכירה למקרר, משום שקומפרסור הוא הסיבה העיקרית לתמחורו של המקרר. מי שנאלץ להחליף קומפרסור, עדיף לו לרכוש מקרר חדש.

איכות מדד הסביבה של המקרר 2 דלתות

מקרר שיותר מיודד-סביבתית יסומן בתיוג ירוק, בעוד שמקרר שאינו כזה יסומן יותר בתיוג האדום. מומלץ לשאוף למקרר ירוק ככל הניתן. על מנת כי מקרר 2 דלתות יצדיקו את עצמם ככאלה, לא מומלץ להתפשר על מקרר זול שאינו ידידותי לסביבה, כי חוסר ידידותיות לסביבה פירושה צריכת הרבה משאבים, וצריכת הרבה משאבים תייקר לכם את חשבון החשמל. לא מומלץ, לא כדאי, וגם יגרום כנראה לצריכת גז מוגברת שתדרוש החלפה בפרקי זמן קצובים.

מידוף המקרר

המידוף של מקרר 2 דלתות תלוי אך ורק בכם ובצרכים שלכם. ישנו מקרר לזוג או ליחיד וישנו מקרר למשפחה, שמטבע הדברים הנו גדול יותר ורחב יריעה יותר. מקרר 2 דלתות בשל גודלם הקטן אינו מהוו מבצע למשפחות או לזוג הצורך הרבה מוצרי מזון מקוררים ביחס לאחרים. חשוב לדאוג לא רק למידוף רב אלא גם למידוף פונקציונלי ונוח, העולה בקנה אחד עם הדרישות שלכם מהמקרר. תאי קירור ותאי הקפאה לירקות ובשר, תאים קטנים לאחסון חפצי קירור זעירים, וכד'.

כדי לרכוש מקרר 2 דלתות דרך חברה אמינה

מקרר 2 דלתות הוא מקרר בהתאמה אישית אשר מתומחר במחיר מציאה, ובעלי איכויות טכניות טובות. ניתן למצוא מקררים אלו בחנויות חשמל מובילות, חשוב לזכות שקניית המוצר בחנות אמינה מבטיחה לכם שירות וטיפול במידת הצורך. חברה אמינה צריכה לשמור על המותג שלה ולכן לא תיתן לתלונה של לקוחות להתפרסם אלא הם יבחרו לטפל בתקלה במידת הצורך. בנוסף חברה אמינה מביאה לחנות שלה את המותגים הנמכרים והטובים ביותר, הם לא יקחו סיכון למכור חברה לא מוכרת שלא תיתן גיבוי ללקוחות שלה.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *