אלקטרה מזגנים

המדריך לניקוי מזגן מבית אלקטרה מזגנים

אם יש לכם מזגן של אלקטרה מזגנים, או אפילו מזגן אחר, חשוב מאוד שתדעו כיצד לנקות את המזגן.

ניקוי של המזגן יאפשר לכם, לפני הכל, לנשום אוויר נקי יותר אשר ישפיע באופן ישיר על הבריאות שלכם. בנוסף, ניקוי של המזגן מסייע לעבודה שלו ותורם לפעולה טובה יותר – לחימום טוב יותר בחורף וקירור טוב יותר בעונת הקיץ, פעולות אשר נחוצות ביותר בתקופות הקיץ ובתקופות החורף. ואם לא די בכך, הקפדה על שגרה קבועה של ניקיון המזגן תאפשר לכם להימנע מקריאות חוזרות אל שירות הלקוחות של אלקטרה מזגנים וליהנות ממזגן שפועל היטב ללא כל תקלות, חשוב מאד להקפיד על כך שהמזגן יהיה מזגן איכותי אשר פועל באופן תקין ונכון, ועל ידי כך יהיה אפשר להנות ממנו לאורך זמן ולא לדאוג אודות תיקונים בכל תקופת זמן קצרה.

ניקוי הפילטר של המזגן

ניקוי הפילטר של המזגן, בין אם זה מזגן של אלקטרה מזגנים או כל מזגן אחר, הינו חשוב מאוד. הצטברות של לכלוך על הפילטר של המזגן יכולה להוביל לסתימות במזגן, נזילות וכן הפעלת כוח מאומץ יותר מכיוון המדחס, אשר ישפיע באופן מהותי ומשמעותי על חשבון החשמל שלכם, אין אדם אשר איננו רוצה לחסוך בהוצאות החודשיות שמשלמים עבור חשבון החשמל ועל כן כל פתרון אשר יכול להקל בצורה משמעותית על תשלום החשבון יהיה פתרון אשר רצוי ליישם.

ניקוי הפילטרים של אלקטרה מזגנים הינו פשוט מאוד, ואתם יכולים לעשות זאת בעצמכם מבלי להיעזר בטכנאי או איש מקצוע בתחום. כל מה שעליכם לעשות הוא להסיר את הכיסוי של הפילטר, להוציא את הפילטר עצמו ולנקות אותו. את הניקוי כדאי לבצע באמבטיה או במקלחת תחת זרם מים עד שכל הלכלוך יוצר החוצה, ולייבש אותו היטב לפני ההחזרה אל המזגן, כך ניתן להנות ממזגן נקי וללא בעיות, מזגן אשר יעניק קירור וחימום עפ"י הצורך הנדרש, וכל זאת כאשר הכל מתבצע בצורה הטובה ביותר.

ניקוי אבק

פעמים רבות מצטבר אבק על הגוף עצמו של המזגן אשר גורם למזגן להתאמץ יותר בכדי לעבוד. לכן כדאי להקפיד על שגרת ניקוי של גוף המזגן בעזרת מטלית ומברשת קטנה ולהבריש את כל האבק החוצה מגוף המזגן באופן הפשוט ביותר.

אם המזגן שלכם ישן מאוד כדאי לפנות אל טכנאי מקצועי בכדי לבצע גם ניקוי פנימי של המזגן. את הניקוי הזה אל תנסו לבצע לבד כי אתם עלולים לפגוע במזגן עצמו ולגרום לו לנזק שיעלה לכם הרבה מאוד כסף לתקן אותו. טכנאי מקצועי של אלקטרה מזגנים יוכל להגיע אליכם ולבצע ניקוי יסודי של המזגן על הצד הטוב ביותר ומיד תרגישו שיפור משמעותי בפעולתו של המזגן ויהיה ניתן להרגיש את העוצמות הרבות שאותו מזגן מעניק.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *