כרטיס אשראי שחור

כרטיס אשראי שחור -כרטיס האשראי ששואפים אליו

כרטיסי אשראי הפכו לגורם העיקרי וליצירת התנועה הכללית הרבה והדינאמית יותר בעולם הסחר והקניות.

השימושים כיום בכרטיסי אשראי

לקוחות אינם כבר משתמשים במזומנים, אלא פעולת הגיהוץ של כרטיסי אשראי היא המושכת אותם לקנות ובאופן רב יותר, כאשר הם יודעים כי יש להם כרטיסי אשראי וזה יכול לאפשר להם חוויית קניה מהנה יותר ובעיקר יכולת לקנות בצורה רבה יותר. גם השימוש הבטוח יותר של כרטיסי אשראי מבלי לחשוש להסתובב עם מזומנים רבים, או לחשוש מאובדן הארנק והתיק, הביטחון בידיעה כי כרטיסי אשראי נוחים, קלים ובטוחים יותר לשימוש, וכי ניתן לבטל דרכם עסקאות גנובות, הפכה את השימוש בהם לראשי בעולם המסחר. ישנם סוגים שונים של כרטיסי אשראי, בין הסוגים השונים ניתן למצוא כרטיס אשראי שחור.כרטיס אשראי שחור זהו למעשה כרטיס אשר מיועד לציבור הממוקם באלפיון העליון והגבוה, הללו אשר נחשבים ללקוחות פרימיום בבנקים. כרטיס אשראי שחור הוא כרטיס עם דמי שימוש שנתיים של כאלף דולר. כמו כן כרטיס אשראי שחור מעניק ללקוחותיו שירותי קונסיירג' בתחום הנסיעות, מסעדות  שונות, מלונות, קניות ועוד.

חברות שונות המעניקות כרטיסי אשראי

כאשר נכנסו חברות האשראי לתחרות בשוק, נוצרו פעילויות רבות סביב אחזקת כרטיסי אשראי כגון קבלה של הטבות רבות, צבירת נקודות, קבלת הנחות שונות לא רק בקניות בגדים או אוכל, אלא בעיקר הטבות בנושאי תרבות ומופעים. כך שכל חברה למעשה מעוניינת למשוך יותר לקוחות בעלי כרטיסים, וכן ליצור שיתופי פעולה רחבים יותר עם חברות האשראי הרבות ועם עשרות אלפי הלקוחות שלהן. למשל מצד אחד חברת האשראי מגדילה את לקוחותיה המעוניינים לקבל כרטיסים, ובתמורה לכך היא מציעה ללקוחותיה שירותים רבים נוספים, הנחות וכן מקשרת בינה לבין גופי תרבות שונים למשל בתי קולנוע בהם ניתן לקנות כרטיס מוזל או לקבל כרטיס אחד בחינם, בעוד ששימוש במזומן אינו מאפשר זאת.

הטבות מיוחדות לכרטיסים

לכל כרטיס אשראי ישנן הטבות מיוחדות המתאימות לו, וכן לגבי כרטיס אשראי שחור ישנם הטבות ספציפיות המתאימות רק לאלו שמחזיקים בכרטיס זה. אין ספק לגבי כך שאלו אשר מחזיקים בכרטיס אשראי שחור נהנים משלל הטבות שונות ומשתלמות במיוחד.ישנם שיתופי פעולה המתקיימים בין החברות השונות של כרטיסי האשראי, הללו כוללים כמעט כל מסגרת שהיא- החל מהזמנת חדרים ודילים בבתי מלון, רכישה של מטבע חוץ באמצעות הכרטיס, הזמנת טיסות, תשלומי חשבונות למוסדות שונים ועד לבילויים במסעדות, קופונים למשלוחי אוכל או פיצות עד לפתח הבית, הנחות ברכישת ביגוד או ציוד לבית וכן צבירה כללית של נקודות במועדוני לקוחות שונים וכיוצא באלו.   האפשרויות והמסלולים הינם רבים ומגוונים בכל כרטיס באופן נפרד, עם התאמה לסוג האשראי שנרצה ולמצב חשבון הבנק שלנו. מוטב להתייעץ עם בנקאי מנוסה או עם חברת האשראי על מנת לקבל את סוג הכרטיס המיוחד, שיוכל להתאים בדיוק רב להוצאות שלנו ויוכל להתאים גם להעדפות הבילוי שלנו ולטעמנו האישי.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *