סליקת אשראי

מכשיר סליקת אשראי נייד או נייח בהתאמה אישית

מכשיר סליקת אשראי יכול להיות נייד או נייח, וכמובן שהדרישה היא על פי סוג העבודה: דייל שטח, פקח באוטובוס או ברכבת, מוכר שירותים מדלת לדלת, וכד' יזדקק למסופון או למכשיר סליקת אשראי נייד.

לעומת זאת, אדם שעובד בחנות, או במרכז גבייה טלפוני, יזדקק למכשיר נייח בעל נתונים איכותיים ככל שהתלות באשראי גדולה מזו של אמצעי הגבייה האחרים. במילים אחרות, אם אנו משווים חברה בע"מ שמתנהלת לרוב עם העברות בנקאיות – לחנות מכולת, מכשיר לסליקת אשראי שמחזיקה האחרונה חייב להיות איכותי יותר, מהיר יותר וכזה שנוצר על ידי פירמה טובה יותר.

מכשיר נייד – קווים לדמותו

קהל משתמשים: נותני שירותים בשטח – החל מדיילים ופקחים ועד מורים פרטיים או נותני שירותים אחרים מדלת לדלת המגיעים עם המכשיר בתיקם או בארגז כליהם. גם שיפוצניקים או קבלנים נושאים עמם מסופונים מעין אלו וגובים בשטח את הכסף מהלקוח.

תכונות המכשיר: המכשיר חייב להיות נגיש לעבודה בשטח, מכיל משטח גיהוץ מתוחזק וחלק, מקלדת מספרים מאיכות מעולה, וכן מצויד באמצעי תאורה הן על המסך והן על המקלדת. אמצעי התאורה יאפשרו לאותו מכשיר סליקה לשרת אתכם כעובדי לילה גם כאשר החושך הוא מוחלט ואתם עדיין צריכים לגבות את הכסף באותו יום ובאותה שעה.

מכשיר נייח – קווים לדמותו

קהל משתמשים: זבנים, עובדים בחנויות, מנהלי חנויות, חנוונים, קמעונאים, ואמרכלי רשתות סיטונאיות גדולות. ברשתות מזון מהיר בהן עיקר השירות הוא משלוחים – כמו פיצריות ופיצוציות חשוב מאד שהמכשיר יהיה הכי איכותי שרק אפשר, שכן בבתי עסק כאלו עיקר הגבייה מתבצע באמצעות טלפונים, וחשוב שההקלדה בזמן אמת תתבצע בקלות, וביעילות, עם נתוני העיבוד הכי מהירים והכי חדים.

תכונות המכשיר: סליקת אשראי מעין זה חייב להיות TOP CLASS עבור עובדים טלפוניים, כפי שזה עתה הודגם, אולם גם בחנויות בהן הגבייה מתבצעת באופן פרונטלי חשוב שהמכשיר יהיה מהאיכות הכי טובה שיש, מהיר, עם כל הפיצ'רים הכי איכותיים להשלמת הליך הגבייה על הצד הטוב ביותר. בבתי עסק בהם אשראי הוא ערוץ הגבייה העיקרי, מכשיר סליקה חייב להיות מוצלח במיוחד.

אז לפניי שאתם רוכשים מכשיר סליקת אשראי יש לבחון אילו מהפרמטרים מתאימים לעסק שלכם, האם העסק שלכם נייד או האם הקופה הרושמת נמצאת במקום אחד. האם מספר אנשים עובדים עם אותה הקופה או רק אחד, במידה ומספר אנשים עובדים עם אותה הקופה עדיף שזו תהיי הקופה הרושמת כך לא יזיזו אותה ממקום למקום ולא יווצרו טעויות. ישנם עוד פרמטרים רבים שכדי לשים לב אליהם לפי שמתאימים את המכשיר, מוזמנים להמשיך ולקרוא עוד כתבות מעולות באתר שלנו ומקווים שנהנתם מהכתבה הזו, אתם יכולים להשאיר לנו תגובות ותעזרו לנו לההשתפר.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *