Israel Postal Company

איך לבחור חברות בלדרות בינלאומית למשלוח מוצרים רגישים?

אם יש לכם עסק למכירה של מוצרים רגישים המצריכים משלוח מיוחד

כמו תרופות המצריכות שילוח בטמפרטורה מסוימת, מוצרים שבירים המצריכים התייחסות עדינה מאוד לחבילה או מוצרים דומים, עליכם לבחור מבין כל אותם סוגי חברת בלדרות בינלאומית הקיימות היום את החברה הטובה ביותר שתוכל להוביל את המוצרים הללו בצורה טובה.
לכן, לפני שאתם בוחרים אחת מבין כל אותן חברויות שליחויות לשם בלדרות בינלאומית, בדקו היטב את החברות השונות והשקיעו זמן בלמידה על החברות המקצועיות בתחום כך שתוכלו לבחור בחברה המתאימה ביותר למה שאתם מחפשים.

ללמוד מניסיון של אחרים

נסו לפנות לעסקים דומים השולחות מוצרים רגישים לחו"ל ובקשו מהן המלצות וחוות דעת על כמה בלדרות בינלאומית איתן הם עובדים. ההמלצות וחוות הדעת הללו יאפשרו לכם ללמוד מניסיון של אחרים וכך להכיר בצורה טובה יותר את החברות השונות ולבחור מבין כולן את החברה המתאימה לכם ביותר.
כמובן, כאשר אתם מקבלים המלצות וחוות דעת שימו לב לקבל אותן מאנשים שאתם בטוחים כי חוות הדעת שלהם אובייקטיבית ונכונה, אנשים שאתם יכולים לסמוך עליהם ולהיות בטוחים כי הם מעניקים להם המלצה אמתית וכנה מתוך הניסיון האישי שלהם ואין להם כל אינטרס אישי בכך שתבחרו בחברה כזו או אחרת.

בדקו את הניסיון של העסק

אם אתם רוצים להיות בטוחים כי החברה מסוגלת לבצע משלוחים של מוצרים רגישים כפי שאתם רוצים לשלוח דרכה, ובצורה טובה, עליכם לבדוק את הניסיון של החברה עם מוצרים דומים. למשל, אם הכוונה של העסק שלכם הוא לשלוח מוצרים שבירים באופן קבוע, בדקו כמה חברות בלדרות בינלאומית כמו דואר ישראל אשר מבצעות משלוחים כאלו באופן קבוע. בדקו את דרך הטיפול של החברות במשלוחים הללו, האם יש להן ציוד מתאים בכדי לשלוח את המוצרים הללו, כיצד הם מוודאים כי העובדים יתייחסו בכבוד ובעדינות למוצרים השבירים הללו והאם הלקוחות בצד השני לא מתלוננים על שברים או מוצרים שניזוקו במהלך השילוח.
כך תוכלו לבחור אחת מבין כל אותן חברות בלדרות בינלאומית ולהיות בטוחים כי היא תוכל לבצע משלוח של המוצרים שלכם בצורה טובה ויעילה.

תמחור שליחת חבילות

איך מתמחרים חבילה הנשלחת דרך בלדרות בינלאומית, החבילה מתומחרת לפי המשקל שלה, ישנו מינימום תשלום על משקל של חבילה ומקסימום ק"ג הניתנים להעברה. כמו כן התמחור הינו לפי מרחקים, כך למשל משלוח מישראל לאירופה יעלה פחות ממשלוח מישראל לארצות הברית. מחירי המשלוחים משתנים בין חברה לחברה ובזכות ריבוי החברות בישראל קיימת תחרות בשוק אשר מוזילה את העלויות לטובת הלקוח. תוכלו לבצע השוואת מחירים ותנאים לפניי שליחת החבילה.

מעקב על משלוח חבילות

רוב חברות הבלדרות מאפשרות מעקב אחר החבילה בין אם החבילה נשלח באופן ישירה או במידה והיא נשלחת דרך קונקשנים, בעזרת המעקב ניתן לדווח ללקוח על החבילה שלו ולהבטיח את הגעתה ליעד.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *