סליקה באינטרנט

סליקה באינטרנט- הדרך לחסוך בהוצאות

סליקה באינטרנט היא סליקה שכיחה מאוד בקרב העסקים השונים.

אם בעבר עסקים קטנים לא יכלו להרשות לעצמם אפשרות של סליקה זאת, כיום רוב העסקים הקטנים משתמשים בסליקה של כרטיסי אשראי. עם סליקה באינטרנט ניתן בתוך דקות ספורות לקנות מוצרים ושירותים שונים, ללא צורך לעמוד בתור כמו בחנות.

מהי סליקה באינטרנט?

סליקה באינטרנט היא סליקה אשר מתבצעת דרך אתר אינטרנט מהבית. מדובר על הזנת פרטי האשראי לתוך מערכת האתר בקלי קלות. מאחר שרוב האתרים כיום הם מסחריים ניתן לרכוש מוצרים ושירותים שונים מאתרי סחר בארץ ובחו"ל. כך שכל מה שאנו צריכים זה להזין את פרטי האשראי, תוקף האשראי, ת"ז וכתובת למשלוח המוצר בדואר. בתום הזנת הפרטים למערכת האתר לאחר כמה דקות של בדיקה מתקבל אישור על רכישת המוצר במידה והכל התקין בחשבון הלקוח.

האם סליקה באינטרנט מתאימה לי?

סליקה באינטרנט מתאימה לכל אדם עסוק אשר אין לו זמן להגיע לחנות ולקנות מוצרים, וכן לאנשים אשר אוהבים לעשות את הקניות שלהם מאתרים בחו"ל אשר המוצרים שם עולים להם זול יותר מהארץ, או אנשים אשר אוהבים לקנות מאתרים בארץ. כל אדם יכול ליהנות מחוויית הקניה באינטרנט מבלי לעמוד בתור ולהשיג מוצרים זולים מאוד, במיוחד שיש מבצעים רק ללקוחות האתר. כך שכל מה שאתם צריכים זה פשוט להזין את פרטי האשראי והתוקף כולל ת"ז ופרטי הכתובת שלכם למשלוח החבילה בדואר.

למה כדאי לי סליקה באינטרנט?

סליקה באינטרנט כדאית עד מאוד במיוחד שאין לו זמן לקנות מוצרים בחנויות, או שאנו רוצים לקבל מוצרים זולים יותר במחירים משתלמים. באתר האינטרנט תוכלו ליהנות משפע מוצרים במחירים זולים והנחות רק לחברי האתר. כמו כן, תוכלו לצבור נקודות שונות ולהמיר אותם להנחה בקניות הבאות שלכם. עם סליקה באינטרנט תוכלו לבצע רכישה מכל מקום שיש בו חיבור לאינטרנט ולא להיות תלויות במקום ושעות פתיחה. מדובר על שיטה מהירה, נוחה וקלה לשימוש שלא לוקחת זמן רב. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבצעים את הרכישות שלהם דרך אתרי האינטרנט הודות ליתרונות המרובים של שיטה זאת.

חסרונות בסליקה באינטרנט

חלק מחסרונות הרשת האינטרנטית הם מתקפות סייבר, החשש של כל חברה הפועלת באינטרנט. כבר בעבר התרחשו מקרים בהם פורסמו כרטיסי אשראי של אנשים ואף ביצעו שימוש לרעה בכרטיסי האשראי. עם זאת לכל כרטיס אשראי יש ביטוח בחברת האשראי כלומר במידה והכרטיס נגנב או שלקחו פרטי האשראי כחלק ממתקפת סייבר, חברות האשראי מחזירות את סכום הכסף המלא שנלקח מהחשבון ומחליפות את מספר האשראי ללקוח. הפרוצדורה אינה ארוכה, יש להתקשר למוקד השירות או להוריד טפסים מהאינטרנט למלא אותם ולשלוח לחברה, בינתיים סכום הכסף שנגנב יוחזר לחשבון וחברות האשראי יחלו בחקירת המקרה.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *