אתרי מכירות באינטרנט – מינוף מכירות

בעבר, לפני עידן המחשבים, לא היה אפשרות ליצור פרסום ושיווק באמצעות המחשב.

פרסום אז והיום

הפרסום והשיווק היו בעיקר על שלטי חוצות ובעיתונים. הבעייתיות הייתה שלא היה שום דרך למדוד באופן מדויק כמה אנשים נחשפו לפרסום ומה הייתה האפקטיביות שלו. כיום, ניתן בקלות למדוד כמעט כל דבר שקשור בפרסום ושיווק ברשת האינטרנט. אתרי מכירות באינטרנט בנויים כך שכל עמוד באתר נמצא עם איזה שהוא אלגוריתם שיכול לבדוק מי נכנס לעמוד, כמה זמן הוא שהה שם, תוך כמה זמן רכש איזה שהוא מוצר והאם המשיך לרכוש עוד מוצרים או שיצא מהאתר.

מהם אתרי מכירות באינטרנט?

אתרי מכירות באינטרנט מהווים להרבה עסקים המנוף העיקרי של המכירות שלהם. אי אפשר להתחרות בכמות החשיפה שמקבלים אתרי מכירות באינטרנט שהם אתרים שבנויים טוב. יש חנויות בגדים שונות שהחליטו לסגור את רוב החנויות הפיזיות שלהם ולהתמקד באתרי מכירות באינטרנט. בעוד בחנויות פיזיות צריך לשלם ארנונה, מים, חשמל, משכורות להרבה עובדים, ביטוח ועוד, באתרי מכירות באינטרנט אפשר להחזיק מקום קטן בהרבה שהרבה יותר קל לתפעל אותו ואז העלויות הן בעיקר על המשלוחים. עם זאת, אי אפשר להשוות בין עלויות של משלוח לעלויות של אחזקת חנות פיזית. יתרה מכך, השליטה והתפעול של חנות אינטרנט הוא פשוט וקל לאין ערוך בהשוואה לחנות פיזית. כמות העובדים שצריך לדאוג להם בחנות פיזית והבלתי מתוכננים שעלולים להיות הם בלתי נסבלים. לעומת זאת, באתרי מכירות באינטרנט כל ההליך הוא פשוט יותר.

היתרונות של אתרי מכירות באינטרנט

צריך לדאוג לגיבויים לאתרי מכירות באינטרנט והעיקר לדאוג שהאתר יהיה מאובטח אבל אין צורך לעשות שום דבר שקשור בפרסומים אגרסיביים והבאת לקוחות לתוך החנות. כאשר מדובר על חנות שעומדת ריקה, כמות העלויות שיש לה כעלות שקועה היא רבה מאוד. לעומת זאת, כאשר מדובר על דאגה למספר אנשים טכניים ומספר אנשי שירות, אפשר בקלות לצמצם עלויות ואפילו ליצור מסגרת בה הם עובדים מביתם ולא צריך להחזיק משרדים לטובת העבודה שלהם. באתרי מכירות באינטרנט אפשר למדוד בכל שלב מה טיב האתר ועד כמה הוא מגייס אנשים לקנות מוצרים. הליך המדידה הופך הכל לפשוט יותר.

מדוע צריך אתרי מכירות באינטרנט

כיום אנו נמצאים במציאות אשר הולכת ומתקדמת טכנולוגית, ככל שהזמן מתקדם כך היא כל יום נוצרות חדשות וחלקן אף מהפכניות. אורח חיינו מסתמך על הטכנולוגיה שלנו אנו עובדים איתה ומבלים איתה, בעקבות הרצון לקדמה, רמת החיים עלתה ולפיכך גם התשלומים שלנו. לכן זמן העבודה גדל ואנו מנסים כמה שיותר לחסוך בזמן בעזרת אמצעים טכנולוגים. רוב החנויות מציעות שירותים מקוונים בדומה למשרד הפנים שמאפשר פעולות באתר האינטרנט, כך גם אנשים בוחרים לחסוך זמן בחיפוש פיזי בחנויות ומעדיפים לקנות מוצרים באתרי אינטרנט. כך הם לא תלויים בשעות החנות אלא יכולים לקנות מוצרים 24/7. אז כלפי האנשים האלו אם אין לך אתר מכירות באינטרנט הם לא יכירו את החנות שלך.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *